یک ادغام بزرگ در بازار مارکتینگ‌ تکنولوژی
«اسمارتک»، پلتفرم «ادتریس» را خرید

مارتک: پلتفرم ادتریس (Adtrace)، یکی از بازیگران اصلی بازار ترکر موبایل، اتریبیوشن و آنالیز در ایران، به شرکت «اسمارتک» پیوست. ادتریس با پوشش بیش از ۱۱۰ میلیون دستگاه یکتای موبایل در ایران، بالاترین میزان نفوذ را در صنعت اتریبیوشن در کشور دارد و یکی از موفق‌ترین ابزارهای شناسایی نصب‌های جعلی از واقعی در کمپین‌های تبیلغاتی … ادامه خواندن یک ادغام بزرگ در بازار مارکتینگ‌ تکنولوژی
«اسمارتک»، پلتفرم «ادتریس» را خرید